27 Mar 2012 04:17

Ik heb de mooiste cowgirllaarzen ter wereld van Jean-Paul Horn gekregen: http://www.ariat.com/Western/Women/Footwear/CowboyBoots/Reina.html?color=RED_APPY#more_reviews

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes. Ik heb de mooiste cowgirllaarzen ter wereld van @jeanpaulh gekregen: http://www.ariat.com/Western/Women/Footwear/CowboyBoots/Reina.html?color=RED_APPY#more_reviews Weet niet meer naar welk scherm we moeten kijken. Dit restaurant heeft er DERTIG!
members mentioned
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed