5 views
1 day ago
Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes.
26 Mar 2012 04:55

Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes.

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
We moeten voor straf een week lang naar dit zwembad kijken. Waar niemand  in ligt. Zo wonen de bovenmodale Amerikanen. Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes. Ik heb de mooiste cowgirllaarzen ter wereld van @jeanpaulh gekregen: http://www.ariat.com/Western/Women/Footwear/CowboyBoots/Reina.html?color=RED_APPY#more_reviews
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed