5 views
1 day ago
Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes.
26 Mar 2012 04:55
Een van de grootste Starbucks-vestigingen die ik gezien heb. Er zitten binnen en buiten wel 50 man met laptopjes.
Click here to add a title
media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment
Gonny van der Zwaag
Amsterdam, Oud-WestWriter, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.
web www.textopus.nl
navigation
Info
Views
1
Favorited
Posted using
Shot with
Direct link
tags
No tags yet
embed





or