Mobypicture logo
  • Home
  • Groups
  • Get our apps
  • Upload
  • Login / Signup
    stream
    mentions
    map
    @cumpsconsulting Meestal -64dBm 3G signaal hier, 930kbps down, 450kbps up #QRcodes: Ze worden niet alleen 'in het klein' gemaakt in de Lange Lozanastraat... . Verkeerd fotooke daarnet: Hahaha... 3 keer raden wat pw is... Aan de snelheid te zien klant bij #MV (of #Base?) Hahaha... 3 keer raden wat het pw is vh WLAN vd #IJsboerke trucks... :-) Aan de snelheid te zien klant bij #MV (of #Base?) Al luisterend naar de #FerryMaat #Soulshow nieuw speeltje uitproberen: alu case/bluetooth keyboard voor de iPad2/ combo is nog kleiner dan de MBA11" ;-)  http://moby.to/y5uv60 Al luisterend naar de #FerryMaat #Soulshow nieuw speeltje uitproberen: alu case/bluetooth keyboard voor de iPad2/ combo is nog kleiner dan de MBA11" ;-) Hahaha, ne 404 in de Google+ iPhone app als je gaat naar > Settings > Give feedback! http://moby.to/fr8qbw Hahaha, ne 404 in de Google+ iPhone app als je gaat naar > Settings > Give feedback! Pizza Hat / #pizzamelini.be in #Berchem is géén aanrader. Gelukkig nog ne ferme Margaux 2007 in m'n glas... Net onze #WATCHMANALARM geïnstalleerd. Kunnen dus nu (2 verdiepingen hoger) stookoliepeil in de kelder monitoren. Wat een fuzzy #fail-ad van #BKCP #CMNE! Zelfs met ne straffe spamfilter... #helpmijnbrievenbusoverstroomt
Na maanden nog steeds dezelfde #Mobistar-ad #fail in de #Cydia-store: mobistar.DE !! Ken is vd bruidstaart gevallen. Barbie staat er nog op. Willy Clars die ernaast zit kan er niks aan doen... Down going up (slightly), up going down (seriously)... #MV #Mbps Wordt de cap langzaamaan losgelaten bij Base? Sinds dit w.e. >1Mbps gem. + >3Mbps peak http://moby.to/jwv71i Wordt de cap langzaamaan losgelaten bij Base? Sinds dit w.e. >1Mbps gem. + >3Mbps peak Oops... Advertentiefoutje van #Mobistar in de #Cydia-store: mobistar.de :-) Heeeey, is de cap eraf bij Base? Even zelfs top van 2.6 Mbps gehaald... Leuke paaseieren vd #Vikings ! Heeeey, is de cap eraf bij Base? Voor de eerste maal met #MV boven de 950Kbps geraakt! Nog wat plakwerk te doen op eigen deur én die van klanten... #4sq @marcdrees De crematoria zullen tevreden zijn! @KoenStep @Aconas :-)
    « 1 2 3 »
    last mentioned in
    All mentions »

    pragmarc

    View posts on map
    Stats

    Friends
    0
    Followers
    1
    Total posts
    63
    calendar

    • Apr
    • May
    • Jun
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    friends

    you are not following anybody yet.

    show all »


    About

    more about Moby

    News

    stay up to date with our latest blogs

    Support / GDPR

    need help or have a (GDPR) request?

    Business

    we're open for business opportunities

    © 2020 Mobypicture.com - Terms of service
    Follow @mobypicture
    Email us at s.beesly@muumo.com