5 views
1 day ago
Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om met mijn schaatshelden op de foto te gaan :-)
30 Apr 2013 22:35

Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om met mijn schaatshelden op de foto te gaan :-)

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Marianne Vos

ÜT: 52.200267,6.003427

Fulltime-hobby-cyclist

web www.mariannevos.com

navigation
What about the atmosphere between competitors? Home made cookies brought from Israel by @michalella. Thank you! Ook nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt om met mijn schaatshelden op de foto te gaan :-) @koningsvaart Wrote this column for @Fietsmagazine (Dutch). Special clothesline for the photo (© @bramleij)
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Shot with
SAMSUNG GT-S5660
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed