5 views
1 day ago
Bas van der Ploeg Wat vind je van ons kunstwerk bij de ingang? Ik kwam er gister pas achter dat het een rebus is.
2 Jul 2012 12:00

Bas van der Ploeg Wat vind je van ons kunstwerk bij de ingang? Ik kwam er gister pas achter dat het een rebus is.

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Heb nog zo’n luxe diepvries gehad, waarin je alles gewoon in vakjes kunt stoppen. #subzero @basvanderploeg Wat vind je van ons kunstwerk bij de ingang? Ik kwam er gister pas achter dat het een rebus is. Het gaat beginnen!
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed