5 views
1 day ago
Welke kranten gaan verdwijnen? Er mogen maar 2 overblijven. De Telegraaf blijft, is unanieme mening. #UitgePERSt
19 Jun 2012 21:43

Welke kranten gaan verdwijnen? Er mogen maar 2 overblijven. De Telegraaf blijft, is unanieme mening. #UitgePERSt

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
“Gewoon doorlopen. Er is niets aan de hand”, zeggen deze bladen, aldus @jorisheuk #uitgePERSt Welke kranten gaan verdwijnen? Er mogen maar 2 overblijven. De Telegraaf blijft, is unanieme mening. #UitgePERSt Ze hebben ook konijntjes, @BasVroegop
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed