5 views
1 day ago
Perlita Fränkel Annelies Verhelst Cool ding. Ondertussen zit ik met het minder stylish USB-armbandje van Blokker :(
31 May 2012 15:55

Perlita Fränkel Annelies Verhelst Cool ding. Ondertussen zit ik met het minder stylish USB-armbandje van Blokker :(

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Van de Noordermarkt. Deze pasta is zo vers, dat je het rauw kunt eten. Mocht je dat willen. @Dushidee @anneliesje Cool ding. Ondertussen zit ik met het minder stylish USB-armbandje van Blokker :( Mannen in vormloze broeken van zogenaamd dure merken zijn altijd -1
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed