5 views
1 day ago
Voor als je nog wat goed te maken hebt.
5 May 2012 18:58

Voor als je nog wat goed te maken hebt.

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Toepasselijke advertentie Voor als je nog wat goed te maken hebt. Wat vinden andere iOS-ontwikkelaars eigenlijk van deze UI? Grijze tekst over een plaatje? Volgepropte knop onderin?
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed