5 views
1 day ago
De CEO van Evernote houdt een praatje over zijn "great experience" #evernotemeetup
26 Apr 2012 17:28

De CEO van Evernote houdt een praatje over zijn "great experience" #evernotemeetup

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Om nom nom! Het ziet er veel te gezond uit, maar het smaakt alsof je borrelnootjes eet.  Gekocht bij de Makro. De CEO van Evernote houdt een praatje over zijn "great experience" #evernotemeetup De mensen van #appril
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed