5 views
1 day ago
Jean-Paul Horn Je staat al een kwartier op dit scherm, hihi!
16 Apr 2012 18:59

Jean-Paul Horn Je staat al een kwartier op dit scherm, hihi!

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
@mariska10 Dit? #sportnext @JeanPaulH Je staat al een kwartier op dit scherm, hihi! Vandaag slaan we elkaar even niet de hersens in: @dim en @gonny samen in de #sportnext jury
members mentioned
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed