5 views
1 day ago
Je betaalt €45 voor #PostNL Bewaarservice en dit is wat ze onder nabezorgen verstaan. 1 maand post kwijt? JAMMER DAN!
2 Apr 2012 17:37
Je betaalt €45 voor #PostNL Bewaarservice en dit is wat ze onder nabezorgen verstaan. 1 maand post kwijt? JAMMER DAN!
Click here to add a title
media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment
Gonny van der Zwaag
Amsterdam, Oud-WestWriter, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.
web www.textopus.nl
navigation
Info
Views
1
Favorited
Posted using
Shot with
Direct link
tags
No tags yet
embed





or