5 views
1 day ago
Je betaalt €45 voor #PostNL Bewaarservice en dit is wat ze onder nabezorgen verstaan. 1 maand post kwijt? JAMMER DAN!
2 Apr 2012 17:37

Je betaalt €45 voor #PostNL Bewaarservice en dit is wat ze onder nabezorgen verstaan. 1 maand post kwijt? JAMMER DAN!

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
@Scarbir Lach maar. We hebben er wel een fijne foto en een gepersonaliseerd menu aan overgehouden! Je betaalt €45 voor #PostNL Bewaarservice en dit is wat ze onder nabezorgen verstaan. 1 maand post kwijt? JAMMER DAN! Boven ons budget spullen shoppen bij Loods 5.
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed