5 views
1 day ago
De Microsoft Store is iets voor niet-witte mensen.
30 Mar 2012 00:13

De Microsoft Store is iets voor niet-witte mensen.

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
Alleen bedoeld voor geeks, deze foto. Deze keer met space-thema. De Microsoft Store is iets voor niet-witte mensen. @Scarbir Lach maar. We hebben er wel een fijne foto en een gepersonaliseerd menu aan overgehouden!
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed