5 views
1 day ago
Wichita Falls!!! Vergeet SXSW, vergeet de Riverwalk in San Antonio. Hier kwam ik eigenlijk voor! #not
20 Mar 2012 00:47

Wichita Falls!!! Vergeet SXSW, vergeet de Riverwalk in San Antonio. Hier kwam ik eigenlijk voor! #not

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Gonny van der Zwaag

Amsterdam, Oud-West

Writer, blogger, journalist, news & tech addict, iphoneclub.nl, ipadplanet.nl, androidplanet.nl and more.

web www.textopus.nl

navigation
@nandokasteleijn Kende je deze al? De iPodbar in de Apple Store. Wichita Falls!!! Vergeet SXSW, vergeet de Riverwalk in San Antonio. Hier kwam ik eigenlijk voor! #not Hiermee kom ik de grens niet over.
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed