5 views
1 day ago
Wie had dat gedacht, ik ben gewoon sushi aan het eten met mijn opa, toch te leuk?!
8 Sep 2011 19:08

Wie had dat gedacht, ik ben gewoon sushi aan het eten met mijn opa, toch te leuk?!

Click here to add a title

media options
Comments
There are no comments yet, be the first one to leave a comment!
Leave a comment

Jim Bakkum

Where I Want To Be

Artist from The Netherlands • www.jimmusic.nl • www.facebook.com/jimbakkum • Photo by: Rob Durand • Management: info@masterpiecemanagement.nl •

web www.jimmusic.nl

navigation
Lancering van CosmopoliJan was te gek, thanks Jan, Art en Don! Wie had dat gedacht, ik ben gewoon sushi aan het eten met mijn opa, toch te leuk?! Dit is het vette eindresultaat van de clip! Zometeen het eindresultaat van mijn gezicht...
Info
As seen on
Views
1
Favorited
Shared on
Posted using
Shot with
Research In Motion BlackBerry 9800
Direct link
Location
tags
No tags yet

embed